Warning: Use of undefined constant ile_uczestnikow - assumed 'ile_uczestnikow' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /zakupymedyczne-konferencja.pl/functions/rejestracja.php on line 14

Warning: Use of undefined constant nr_akcji - assumed 'nr_akcji' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /zakupymedyczne-konferencja.pl/index.php on line 11
Warsztatowa Konferencja Zamówień Publicznych

Przedsprzedaż


Warning: Use of undefined constant email - assumed 'email' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /zakupymedyczne-konferencja.pl/index.php on line 192

7-8 września 2017 MALOVES SPA & RESORT | Władysławowo

Warsztatowa Konferencja Zamówień Publicznych

Jak prowadzić postępowanie i zdobyć zamówienie w branżach medycznej i farmaceutycznej

Praktyczne interpretacje kontrowersyjnych przepisów i praca na dokumentach

ZAPISZ SIĘ
#ZakupyMedyczneKonferencja

Dzięki udziałowi w Kongresie dowiesz się, jak:

  • prawidłowo prowadzić postępowanie i przygotować ofertę – uchronisz się przed pułapkami znowelizowanego Pzp, które są główną przyczyną błędów w dokumentacji,

  • zgodnie z nowymi przepisami szacować wartość zamówienia na dostawę sprzętu medycznego i leków,

  • prawidłowo sporządzić opis przedmiotu zamówienia i SIWZ dostawy w branży medycznej według znowelizowanego Pzp,

  • konstruować pozacenowe kryteria oceny ofert na sprzęt medyczny i leki ze szczególnym uwzględnieniem kryteriów jakościowych,

  • przygotowywać konkurencyjną ofertę i wykazywać spełnianie warunków udziału w postępowaniach na nowych zasadach,

  • pisać odwołania wg nowego ZP i jakie postanowienia zawierać w umowach i klauzulach, by zagwarantować pełne bezpieczeństwo realizacji zamówienia.

Udział w konferencji to:

  • niepowtarzalna okazja spotkania zamawiających i wykonawców skupionych wokół rynku medycznego i farmaceutycznego – tylko tutaj wymienisz się doświadczeniem i zasięgniesz opinii uczestników postępowań o zamówienie publiczne na dostawy leków, sprzętu laboratoryjnego i urządzeń medycznych,

  • 100% praktyki – ze względu na wiele niejasności związanych z nowelizacją prawa, przygotowaliśmy całodniowy cykl warsztatów, które omawiają tematy najbardziej problematyczne z dziedziny zakupów medycznych,

  • tylko specjalistyczna wiedza poparta wieloletnim doświadczeniem – naszymi wykładowcami są eksperci, którzy specjalizują się w szczególnie trudnych zagadnieniach dotyczących zakupów medycznych i bardzo dobrze znają problemy zamawiających i wykonawców: Ewa Żak, Jacek Jerka

  • możliwość konsultacji z największymi ekspertami w kraju z zakresu przetargów medycznych, dzięki którym rozwiejesz wszystkie wątpliwości związane z prowadzeniem postępowania i przygotowaniem oferty.

Dla kogo?

Konferencja zorganizowana przez czasopismo „Monitor Zamówień Publicznych” pod patronatem OSKZP jest adresowana do zamawiających i wykonawców, będących uczestnikami postępowań o zamówienie publiczne na dostawy leków, odczynników, sprzętu laboratoryjnego i urządzeń medycznych.

Miejsce konferencji

MALOVES SPA & RESORT

ekskluzywny hotel we Władysławowie, który słynie ze znakomitej kuchni, położony zaledwie 50 m od nadmorskiej przepięknej plaży. Hotelowi goście mogą korzystać z basenu, sauny suchej i parowej, jacuzzi, sali do ricocheta, siłowni, usług z zakresu odnowy biologicznej i fizjoterapii.

PRELEGENCI:

Program konferencji

7 września 2017 r. (czwartek)

service

Przygotowanie postępowania na dostawy sprzętu medycznego oraz leków według nowego Pzp

Godz.
12.00. – 14.45

Lunch

Godz.
14.45 – 15.30
service

Przygotowanie konkurencyjnej oferty dla rynku medycznego według nowego Pzp

Godz.
15.30 – 18.00

uroczysta kolacja

Godz.
18.00

8 września 2017 r. (piątek)

śniadanie

Godz.
9.00 – 9.30
service

Ustalanie kryteriów oceny ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sektorze ochrony zdrowia

Godz.
9.30 – 11.15

przerwa kawowa

Godz.
11.15 – 11.40
service

Wybór oferty najkorzystniejszej, odrzucenie oferty i wykluczenie wykonawcy z uwzględnieniem specyfiki branży medycznej

Godz.
11.40 – 13.20

lunch

Godz.
13.20 – 14.00
service

Umowy, klauzule i aneksy w praktyce rynku medycznego

Godz.
14.00 – 16.30

Pakiet uczestnika zawiera:

prestiżowy certyfikat – każdy uczestnik konferencji otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu
w trakcie warsztatów każdy z Państwa będzie miał niepowtarzalną okazję indywidualnej konsultacji z największymi ekspertami w dziedzinie prawa zamówień w branży medycznej
dwudniowy pobyt w ekskluzywnym hotelu MALOVES SPA & RESORT we Władysławowie, zaledwie 50 m od nadmorskiej przepięknej plaży, w którym hotelowi goście mogą korzystać z basenu, sauny suchej i parowej, jacuzzi, sali do ricocheta, siłowni, usług z zakresu odnowy biologicznej, fizjoterapii i dietetyki
MALOVES SPA & RESORT słynie ze znakomitej kuchni – w czwartek zapraszamy na lunch i uroczystą kolację, a w piątek na śniadanie i lunch, które będą doskonałą okazją do wymiany opinii i elitarnym miejscem spotkania zamawiających i wykonawców z branży medycznej

ZAPISZ SIĘ NA KONGRES

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Standardowy koszt udziału w Kongresie wynosi:1600 zł netto + 23% VAT /osobę (1968 zł brutto)


Warning: Use of undefined constant email - assumed 'email' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /zakupymedyczne-konferencja.pl/inc/belka5.php on line 34

Warning: Use of undefined constant email - assumed 'email' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /zakupymedyczne-konferencja.pl/inc/zgloszenie.php on line 6

Najczęściej zadawane pytania:

aby zapisać się na konferencję, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie zakupymedyczne-kongres.pl w zakładce „Weź udział”. W przypadku problemów prosimy wysłać wiadomość e-mail pod adres BOK@forum-media.pl z informacją o chęci wzięcia udziału w konferencji.
Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego automatycznie generuje się potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, jeśli takie potwierdzenie nie pojawi się, to prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta (BOK@forum-media.pl) i zgłoszenie problemu.
Przed konferencją wysyłana jest do uczestników faktura proforma, którą można opłacić, ale nie jest to wymagane do udziału w konferencji. Kolejna faktura wysyłana jest po konferencji. Uczestnicy, którzy nie opłacili proformy, są zobowiązani do opłacenia faktury wysłanej po konferencji.
za udział w konferencji można zapłacić na podstawie faktury proformy przed rozpoczęciem konferencji lub faktury VAT wysyłanej do uczestników po konferencji. Opłacenie proformy nie jest warunkiem koniecznym do udziału w konferencji.
Wszelkie zmiany dotyczące danych podanych do faktury należy wysłać drogą mailową pod adres BOK@forum-media.pl. Zmiany zostaną wprowadzone w ciągu 48 h.
Uczestnik ma prawo zrezygnować z konferencji w terminie do 30 dni przed datą konferencji. Osoba, która zapisała się i nie zrezygnowała z udziału w terminie do 30 dni przed datą konferencji, zostanie obciążona kosztami uczestnictwa, nawet jeśli nie wzięła udziału w wydarzeniu niezależnie od przyczyn, dla których nie dotarła na konferencję . Uczestnik, który nie wziął udziału w konferencji, otrzyma drukowane materiały konferencyjne oraz prezentacje multimedialne, na których udostępnienie zgodzi się prelegent.
Aby zmienić dane uczestnika konferencji należy wysłać wiadomość mailową pod adres BOK@forum-media.pl. W wiadomości proszę podać dane, jakie mają zostać zmienione, oraz numer klienta lub nazwę podmiotu zgłaszającego.
Dokładna informacja o tym, jak dojechać na miejsce konferencji, zostanie wysłana dwa tygodnie przed terminem konferencji pod adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Konferencja rozpocznie się o godzinie 10.00, prosimy o przybycie 15 min wcześniej i zarejestrowanie się w recepcji. Konferencja planowo zakończy się o godzinie 17.00, jednak informujemy, że wydarzenie może się przedłużyć, w szczególności w sytuacji wzmożonej dyskusji uczestników konferencji.
Każdy uczestnik otrzyma materiały składające się z drukowanych materiałów merytorycznych oraz prezentacji multimedialnych. Zapewniamy również długopis i notatnik. Po zakończeniu konferencji każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.


KONTAKT

Potrzebujesz szczegółowych informacji?
Aby skontaktować się z nami wypełnij poniższy formularz:

 


Warning: Use of undefined constant kontaktwyslano - assumed 'kontaktwyslano' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /zakupymedyczne-konferencja.pl/inc/kontakt/kontakt.php on line 11


 

Wiadomość*:

Pytania merytoryczne:

Marlena Fiedorow

marlena.fiedorow@forum-media.pl
Tel. 61 66 83 105

Paulina Pietrzak

paulina.pietrzak@forum-media.pl
Tel. 61 66 55 765

Pytania dotyczące faktur i rozliczeń:

Tel. 61 66 55 774

Patronat medialny:







Forum Media Polska Sp. z.o.o.
ul. Polska 13
60-595 Poznań