Warning: Use of undefined constant ile_uczestnikow - assumed 'ile_uczestnikow' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wideomarketing-kurs/functions/rejestracja.php on line 14

Warning: Use of undefined constant nr_akcji - assumed 'nr_akcji' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wideomarketing-kurs/index.php on line 11
Samodzielne planowanie i tworzenie kampanii wideo w Internecie dla B2B i B2C

NOWE CERTYFIKOWANE WARSZTATY ONLINE

Samodzielne planowanie i tworzenie kampanii wideo w Internecie dla B2B i B2C

CAŁKOWICIE NOWA, 3-STOPNIOWA FORMUŁA:
  1. szkolenie online z tworzenia skutecznego video content-u
  2. instruktaż "krok po kroku" z tworzenia reklam i kampanii wideo, które sprzedają
  3. audyt najlepszych kampanii wideo + wnioski dla marketerów
22 listopada 2016 r.

Czego nauczysz się

podczas warsztatów online:

Dowiesz się, jak skutecznie zainteresować klienta swoją ofertą dzięki wykorzystaniu wideo marketingu – omówimy najskuteczniejsze metody tworzenia wideo i wiodące kampanie 2016 roku

Poprzez czytelny instruktaż pokażemy Ci, jak zaplanować efektywną kampanię wideo – poznasz tajniki precyzyjnego targetowania Video Ads na Facebooku,YouTube oraz Instagramie, dzięki czemu nie będziesz się bał postawić swoich pierwszych kroków w wideo marketingu

Zobaczysz, jak mierzyć efektywność wideo, z jakich narzędzi analitycznych korzystać oraz jak interpretować statystyki Twoich filmów

Dzięki udziałowi w warsztatach efektywnie i tanio połączysz wideo ze strategią komunikacji i innymi kanałami



Nowa formuła warsztatów online to:


Uwaga!
Nie przejmuj się, jeśli nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu w zaplanowanym terminie – wszystkie części szkolenia są nagrywane i będziesz mógł je wielokrotnie odtworzyć, aby w pełni skorzystać ze wszystkich wskazówek i instruktaży!
Warsztaty przygotowała i certyfikuje Rada Programowa czasopisma branżowego Online Marketing Polska – gwarancja jakości i najświeższej wiedzy popartej rzetelnymi badaniami w Internecie!

 

Prelegenci:

Magdalena Daniłoś
Ekspert w zakresie wykorzystania video online w social media marketingu. CEO w OFFON Agency. Ewangelista video marketingu. Blogerka oraz youtuberka. Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej wykorzystania ruchomego obrazu w komunikacji marek pt. "Video marketing nie tylko na YouTube".

Bartłomiej Daniłoś
Ekspert w zakresie wykorzystania video online w social media marketingu. CFO w OFFON Agency. Specjalista w zakresie strategicznego planowania i wdrażania kampanii reklamowych w serwisach YouTube, Facebook oraz Instagram.

Program:

I
Część I. Video branded content
Jak zwiększyć rozpoznawalność marki i dotrzeć do nowych grup docelowych?
  1. Jak połączyć wideo ze strategią komunikacji Twojej firmy i tradycyjnymi kanałami dla najlepszego efektu kampanii wideo?
    1. Jak produkty i usługi, które nie mają racji bytu w telewizji, a w tradycyjnej reklamie nie odnoszą już takich sukcesów jak kiedyś, mogą efektywnie wykorzystać potencjał wideo marketingu?
    2. Na co zwrócić uwagę tworząc wideo ekosystem, czyli jak zintegrować ze sobą własną stronę www, Facebook, YouTube, kiedy dołączyć do Instagrama oraz Snapchata?
    3. W jaki sposób wykorzystać wideo w projektowaniu skutecznej kampanii mailingowej?
    4. Z jakich formatów wideo warto korzystać – kiedy postawić na expaliner video, kiedy na tutorial, a kiedy najbardziej adekwatną dla Twojego produktu formą będzie testimonial, wywiad lub animacja?
    5. Jak tworzyć wartościowe i użyteczne treści w kampanii wideo marketingowej?
  2. Jakie możliwości marketingowe daje YouTube i stworzenie własnego kanału?
    1. Jak podejść do budowania marki i społeczności na YouTube oraz stworzyć koncepcję promocji dopasowaną do produktu lub oferowanych usług – jak przebić się przez natłok innych komunikatów?
    2. W jaki sposób budować komunikację marki na YouTube by zwiększyć konwersję? Optymalizacja treści oraz kanału
    3. Jak zbudować zasięg na YouTube? Przedstawiamy formy reklamy płatnej
  3. Jak skutecznie budować strategię wideo marketingową na Facebooku i Instagramie?
    1. Video content na Facebooku, czyli jakie treści angażują - jak prowadzić efektywną komunikację za pomocą ruchomego obrazu?
    2. Jak zwrócić uwagę widza na Facebooku - jak budować zasięg oraz tworzyć kampanie zintegrowane z Instagramem? Omówimy wykorzystanie hashtagów oraz oznaczeń marek
    3. Jak wykorzystać wirusowość w promocji usług i produktów oraz jak ewoluuje wirusowy wideo marketing?
    4. Nowe formy wideo na Facebooku, czyli 360 Videos oraz video feed oraz filmowa karuzela na Instagramie – czy rzeczywiście są skuteczne i dla jakich produktów/usług warto je wykorzystywać?
  4. Jak mierzyć efektywność video, aby maksymalizować sprzedaż?
    1. Jakimi parametrami posługiwać się na Facebooku i YouTube i jak je interpretować, skoro Facebook już po 3 sekundach uznaje film za obejrzany przez użytkownika?
    2. Jak analizować odpowiednie wykresy i wyciągać wnioski, aby wiedzieć, kiedy straciłeś uwagę widza?
    3. Jak sprawdzić, jaki rodzaj wideo radzi sobie najlepiej w zasięgu płatnym i organicznym?
    4. Kiedy warto podjąć zwiększyć budżet na wideo w Twojej firmie? – przykładowe wartości graniczne, które mogą być pomocne w podejmowaniu decyzji
II
Część 2. Video Ads
Kompletny instruktaż i schemat skutecznej wideo sprzedaży
  1. Jak nieszablonowo konstruować płatną reklamę YouTube, aby skutecznie sprzedawać?
    1. Jak przy niedużym nakładzie finansowym osiągać jak najlepsze efekty w reklamie In-Stream – otrzymasz sprawdzoną sekwencję i najlepsze sposoby precyzyjnego określania grupy docelowej na podstawie różnych danych (demografia, słowa klucze, miejsca docelowe i inne) - dla firm, które posiadają i nie posiadają swojego kanału
    2. Jak wybrać i skutecznie stargetować reklamę TrueView Discovery Ads w formie nakładki, w wynikach wyszukiwania oraz w podobnych filmach, aby dać swojemu kanałowi życie i szybciej osiągnąć pożądane efekty dzięki generowaniu ruchu z kampanii na witrynę?
    3. Skuteczny Wideo remarketing na YouTube – jak zaplanować i skonfigurować kampanię, aby kierować ją do osób, które odwiedziły Twoją stronę internetową, subskrybentów Twojego kanału oraz osób, które obejrzały inne Twoje filmy? Tajniki generowania list użytkowników na podstawie list remarketingowych
  2. W jaki sposób tworzyć na Facebooku reklamy wideo, aby osiągać większe korzyści sprzedażowe?
    1. Dotrzyj do większej liczby osób, które są dla Ciebie ważne – jak precyzyjnie targetować reklamy i kierować przekaz do odpowiedniej grupy docelowej, aby mieć pewność, że budżet na reklamę jest wykorzystany w sposób optymalny
    2. Nowość! Nowe funkcje w reklamach opartych o pokaz slajdów jako tańsza alternatywa względem produkcji filmu – jak je przygotowywać, aby były efektywne?
    3. Jak wykorzystać call to action w reklamie płatnej, aby skutecznie skierować ruch na własną stronę internetową?
III
Część 3. Przegląd i analiza najskuteczniejszych kampanii
video marketingowych 2016 roku
  1. Creative Spotlight na Facebooku – jacy autorzy trafiają na piedestał najlepszych klipów i czego możemy się od nich nauczyć?
  2. Jakie firmy z sektora MŚP w sposób kreatywny zaistniały w świecie wideo marketingu dzięki wykorzystaniu content-owego wideo, które w sposób wirusowy wywalczyło uwagę swojej grupy docelowej?
  3. Co działa, a co nie działa w reklamie wideo?

Dlaczego warto zaufać

nowej formule warsztatów online:

Podczas tradycyjnych, stacjonarnych warsztatów umykają szczegóły – dzięki precyzyjnemu instruktażowi online będziesz mógł prześledzić niuanse każdej kampanii czy konfigurowania reklam wideo

Każdy uczestnik ma prawo konsultować indywidualne problemy z prelegentem całkowicie anonimowo

Dzięki nagrywanym sesjom w każdym momencie powrócisz do omawianych zagadnień bez żadnych ograniczeń czasowych



TERMIN KURSU:

Warsztaty odbędą się 22 listopada 2016 r.

Koszt uczestnictwa:

Koszt udziału 1 osoby w warsztatach online wynosi 799 zł + VAT. Podana cena uczestnictwa w szkoleniu dotyczy jednej osoby i obejmuje udział w 3-stopniowym szkoleniu online.


Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.



Warning: include(/parts/rejestracja.php): failed to open stream: No such file or directory in /wideomarketing-kurs/index.php on line 614

Warning: include(/parts/rejestracja.php): failed to open stream: No such file or directory in /wideomarketing-kurs/index.php on line 614

Warning: include(): Failed opening '/parts/rejestracja.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php72/lib/pear') in /wideomarketing-kurs/index.php on line 614

WARUNKI UCZESTNICTWA:

  • Cena uczestnictwa w kongresie wynosi 799 zł netto + VAT.
  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. wypełnionego formularza zgłoszenia.
  2. Otrzymanie przez Organizatora zgłoszenia jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. a Zamawiającym i oznacza akceptację Ogólnych Warunków Świadczenia Usług Szkoleniowych FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma na podany w zamówieniu adres mailowy potwierdzenie wpisania na listę uczestników szkolenia.
  4. Podstawę płatności za szkolenie stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma. Faktura pro forma zostanie wysyłana do Zamawiającego na podany w zamówieniu adres mailowy najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia.
  5. W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
    • 3 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
    • 4 osób - organizator udzieli 15% rabatu,
    • 5 osób - organizator udzieli 20% rabatu,
    • powyżej 5 osób - możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa.
    Uwaga! Rabaty dla zgłoszeń mnogich udzielane są od ceny podstawowej.
    Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 83 141 lub: anna.cywinska@forum-media.pl
  6. Nie później niż 5 dni przed terminem szkolenia Zamawiający otrzyma informacje organizacyjne, zawierające m.in. dane o miejscu szkolenia oraz fakturę pro forma.
  7. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z  rezygnacją z uczestnictwa w szkoleniu.
  8. W terminie 7 dni po terminie szkolenia Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  9. Złożenie pisemnej rezygnacji z udziału w szkoleniu nie później niż 14 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.
  10. W przypadku niezłożenia rezygnacji przez Zamawiającego w regulaminowym terminie lub braku obecności uczestnika na szkoleniu, Organizator zastrzega sobie prawo obciążenia Zamawiającego pełnymi kosztami szkolenia.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu szkolenia lub kongresu, w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.

KONTAKT

Z ORGANIZATOREM

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań KRS nr 0000037307, Wydział VIII KRS Poznań, NIP 781-15-51-223 REGON 631046924 Kapitał zakładowy 300 000 zł

Anna Cywińska
anna.cywinska@forum-media.pl
tel. 61 66 83 141