Biznesowa wartość UX w rzeczywistości projektowania

5 GRUDNIA 2018
WARSZAWA
HOTEL NOVOTEL AIRPORT

01

Sprawdź, jak umocnić rolę UX w świecie biznesu!

Konferencja
#UXwBIZNESIE to:

WIODĄCY UX DESIGNERZY

Eksperci omówią każdy etap projektowego workflow na najciekawszych przykładach ze swojego portfolio i pokażą, jak każdy z nich przekłada się na cele biznesowe firmy

SPRAWDZONE NARZĘDZIA

specjaliści branży UX pokażą, jakich narzędzi używają podczas swojej codziennej pracy, które będziesz mógł od ręki wykorzystać w trakcie realizacji własnych projektów

TEST UŻYTECZNOŚCI NA ŻYWO

podczas konferencji zobaczysz, jak do badania użyteczności wykorzystać eyetrackera i jak wnioski z badań przekuć na rzeczywistość projektową

NETWORKING I MOŻLIWOŚĆ DYSKUSJI

Poznasz nowe metody pracy oraz ciekawe trendy w UX i podyskutujesz o nich w gronie profesjonalistów z branży

Weź udział
02

Weź udział,
jeśli jesteś:

  • UX / UI Designerem szukającym inspiracji i chcącym dowiedzieć się, jak UX pracuje w innych typach organizacji
  • Product / Project Managerem odpowiadającym za efekt końcowy produktu/projektu
  • Product Ownerem, który maksymalizuje wartość produktu
  • UX Researcherem zajmującym się planowaniem, przygotowywaniem i prowadzeniem badań jakościowych i ilościowych z udziałem użytkowników
  • Osobą związaną z branżą marketingu, która projektuje doświadczenia użytkowników, klientów i odbiorców swoich produktów i usług
  • Przedsiębiorcą / start-up’owcem, który chce wprowadzać rozwiązania UX w swojej firmie
  • SCRUM Masterem wzmacniającym efektywność zespołu poprzez umiejętne wykorzystanie jego potencjału i rzeczywistą sytuację projektową
  • Firmą technologiczną, inwestorem lub korporacją, szukającą ludzi i rozwiązań, w które warto zainwestować
  • Software Developerem zajmującym się rozwojem oprogramowania
  • Osobą ciekawą świata UX i pragnącą doświadczyć jego realnego wpływu na działania biznesowe
03

Jak zmieni się Twoja praca
po udziale w Konferencji UX W BIZNESIE?

  • Nauczysz się realnie oceniać potencjał swoich projektów i wpływać na ich rentowność i skuteczność biznesową – dowiesz się, jak swoje projekty kalkulują najlepsi i jakie mierniki stosują podczas oceny
  • Dowiesz się, jakie argumenty działają na biznes - Igor Farafonow, CEO Uxerii zdradzi, co przekonuje przełożonych i klientów do zainwestowania w projekt
  • Przygotujesz się na nowe wymagania i oczekiwania biznesowe w branży UX – dowiesz się, jakiego podejścia od UX Designerów oczekują dzisiaj przełożeni i klienci
  • Poznasz projekty UX, realizowane przez takie firmy jak: Netguru, Symetria, Orange, Qpony, Volvo, Uxeria, czy Recruitee i podpatrzysz, jak pracują najlepsi specjaliści w branży
  • Zobaczysz, jak bezpłatnie przeprowadzić badania użytkowników - Patrycja Walencik z Orange pokaże, jak opierać projekty na rzetelnych badaniach i jak prawidłowo interpretować wyniki
  • Zdobędziesz nowe kontakty biznesowe poprzez aktywny networking – w przerwach między prelekcjami poznasz osoby z branży, z którymi być może w przyszłości podejmiesz współpracę
Weź udział
04

PODCZAS KONFERENCJI:

Skoncentrujemy się na analizie innowacyjnych projektów, które stanowią najwyższą wartość dla klientów i firm.

Pokażemy, jak przeprowadzić analizę biznesową projektu i na co zwracają uwagę zleceniodawcy.

Dowiesz się, jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów, mających rzeczywiste przełożenie na konwersję w biznesie.

Weźmiesz udział w badaniu użyteczności EYETRACKER przygotowanym przy współpracy z agencją interaktywną Symetria.

Prześledzimy razem z Tobą bieżące trendy i ich wpływ na wyzwania stawiane dzisiaj przed UX Designerem.

05

PROGRAM KONFERENCJI

9.00 – 10.00

REJESTRACJA

10.00 – 10.10

POWITANIE UCZESTNIKÓW

10.10 - 11.40

PANEL I
Biznesowa perspektywa w projektowaniu UX – dlaczego tak ważna jest mierzalność projektów?

10.10 – 10.40
Nie zamykaj UX w świecie makiet - Patrycja Walencik, ORANGE

Dowiesz się:

  • jak ważną rolę spełniają badania i jakie korzyści biznesowe przynosi solidny research - na przykładach konkretnych projektów,
  • jak poradzić sobie z brakiem funduszy na badania użytkowników, kiedy prowadzisz własną działalność albo masz ograniczony budżet w firmie, w której pracujesz,
  • jak bezpłatnie przeprowadzić wartościowe badanie użytkowników.

10.40 – 11.10
Produkty a doświadczenia – UX Design z perspektywy biznesu - Piotr Tomaszewski, RECRUITEE

Zobaczysz:

  • dlaczego projektanci powinni rozumieć potrzeby biznesu i do czego mogą wykorzystać tę wiedzę - Product Designer, Master of Business Administration (MBA),
  • jakie są podobieństwa i różnice w rolach Product i UX Designera - projektowanie produktów czy projektowanie użyteczności,
  • kiedy i czy w ogóle product thinking zastąpi design thinking -zmienna perspektywa.

11.10 – 11.40
Temat prelekcji ujawnimy wkrótce

11.40 – 12.00

NETWORKING PRZY KAWIE

12.00-14.00

PANEL II
Biznesowe podejście w konkretnych realizacjach – jak w praktyce uzasadniać projekty UX?

12.00 – 12.30
Jak UX może zmienić biznes - przykłady wdrożeń, które zmieniły funkcjonowanie firm – Maciej Sutryk, QPONY

12.30 – 13.00
Kiedy UX spłaca dług - Piotr Sałata, SYMETRIA

Zobaczysz:

  • w jaki sposób namówić do zastosowania metod UX i jak je odpowiednio komunikować,
  • jakie biznesowe efekty przyniósł omawiany projekt, na podstawie realnych wyników,
  • case study realizowane dla firmy z branży, której nikt nie posądziłby o stosowanie podejścia projektowego skoncentrowanego na użytkowniku.

13.00 – 13.30
Jak w dobie digitalizacji spójnie zarządzać dokumentacją pomiędzy poszczególnymi siedzibami jednej firmy? Łukasz Bałdyga, VOLVO

13.30 – 14.30

LUNCH

14.30 - 15.30

PANEL III
POKAZ NA ŻYWO

Badanie użyteczności EYETRACKER w praktyce - Natalia Kumkowska, SYMETRIA

Podczas pokazu badania użyteczności EYETRACKER:

  • poznasz jedyną metodę pozwalającą odkryć, co dostrzegają, a co pomijają wzrokiem użytkownicy,
  • sprawdzisz, w jakiej kolejności użytkownicy dostrzegają poszczególne elementy kreacji lub interfejsu,
  • dowiesz się, jak interpretować wyniki i przełożyć je na modyfikacje w projekcie.

15.30 – 15.50

NETWORKING PRZY KAWIE

15.50 – 17.00

PANEL IV
Ocena biznesowa projektu UX z trzech perspektyw – CEO, UX Designer i użytkownik

15.50 – 16.25
UX w oczach zarządu - Igor Farafonow, UXERIA

Podpatrzysz:

  • co zrobić, by usprawnić współpracę na linii UX – zarząd,
  • jak z perspektywy zarządczej spogląda się na pracę zespołów UX oraz jak tę współpracę poprowadzić, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty,
  • jak znaleźć rozwiązanie, kiedy myślenie zarządu nie pokrywa się z myśleniem UX Designera.

16.25 – 17.00
Użytkownik w centrum to za mało - Paweł Nowak, NOWY

Dowiesz się:

  • w jakich sytuacjach w życiu zawodowym zawodzi pierwsza z prawd potwierdzonych przez Google - ,,Skoncentruj się na użytkowniku, a reszta przyjdzie sama”,
  • w jaki sposób podejść do analizy potrzeb i wymagań wszystkich interesariuszy na każdym etapie projektu, by od samego początku dostarczać im prawdziwą wartość - na przykładzie konkretnego projektu,
  • jak w świecie coraz bardziej złożonych systemów cyfrowych podjąć decyzję o odbiorcy naszego projektu - kiedy przeniesienie ciężaru rozważań w projekcie na użytkowników końcowych może zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu.

17.00 – 18.00

PANEL V
PANEL DYSKUSYJNY z udziałem prelegentów na bazie najciekawszych case study

06

Pakiet uczestnika zawiera:

  • bilet wstępu na Kongres UX in Business 5 grudnia 2018 w Hotelu Novotel Airport w Warszawie
  • prestiżowy certyfikat - każdy uczestnik kongresu otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu
  • konsultacje z prelegentami – w specjalnie stworzonej strefie, w której znajdziesz feedback wall, gdzie będziesz na bieżąco mógł porozmawiać z UXekspertami
  • prezentacje i materiały po konferencji
07

PRELEGENCI

  • Piotr Sałata

    SYMETRIA

  • Natalia Kumkowska

    SYMETRIA

  • Piotr Tomaszewski

    RECRUITEE

  • Maciej Sutryk

    Qpony

  • Patrycja Walencik

    UX Designer

  • Paweł Nowak

    Załozyciel "NOWY"

  • Igor Farafonow

    CEO

  • Łukasz Bałdyga

    Volvo

  • Jakub Kudelski

    Netguru

Zgłoś się na najlepszych warunkach już teraz!

Przedsprzedaż biletów!

Wystarczy wpisać kod rabatowy "ux300" i kliknąć SPRAWDŹ. Następnie podaj liczbę uczestników i PRZEJDŹ DALEJ

Niższa cena tylko do 9 listopada do godz. 23:59

Cena standard:

1099 zł netto

1351,77 brutto

Cena promocyjna:

  799 zł netto

982,77 brutto

08

Weź udział

09

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak zgłosić udział w konferencji?

    Aby zapisać się na konferencję, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie konferencja-ux.pl. w zakładce „Weź udział”. W przypadku problemów prosimy wysłać wiadomość e-mail pod adres BOK@forum-media.pl z informacją o chęci wzięcia udziału w konferencji.

  • Co zrobić, kiedy nie otrzymałem potwierdzenia przyjęcia mojego zgłoszenia?

    Po wypełnieniu formularza automatycznie generuje się potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, jeśli takie potwierdzenie nie pojawi się, to prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta (bok@forum-media.pl).

  • Czy przy mnogim zgłoszeniu mogę liczyć na zniżkę?

    Tak, w przypadku mnogich zamówień obowiązuje następująca polityka rabatowa:
      3-4 osoby 10% rabatu
      5 i powyżej 15% rabatu

  • Co zrobić po otrzymaniu faktury proformy?

    Przed konferencją wysyłana jest do uczestników faktura proforma, którą można opłacić, ale nie jest to wymagane do udziału w konferencji. Kolejna faktura wysyłana jest po konferencji. Uczestnicy, którzy nie opłacili proformy, są zobowiązani do opłacenia faktury wysłanej po konferencji.

  • Kiedy muszę zapłacić za udział w konferencji?

    Za udział w konferencji można zapłacić na podstawie faktury proformy przed rozpoczęciem konferencji lub faktury VAT wysyłanej do uczestników po konferencji. Opłacenie proformy nie jest warunkiem koniecznym do udziału w konferencji.

  • Jak wprowadzić zmiany w danych podanych do faktury?

    Wszelkie zmiany dotyczące danych podanych do faktury należy wysłać drogą mailową pod adres BOK@forum-media.pl. Zmiany zostaną wprowadzone w ciągu 48 h.

  • Czy mogę zrezygnować z udziału w konferencji?

    Uczestnik ma prawo zrezygnować z konferencji w terminie do 30 dni przed datą konferencji. Osoba, która zapisała się na konferencję i nie zrezygnowała z udziału w terminie do 30 dni przed datą konferencji, zostanie obciążona kosztami uczestnictwa, nawet jeśli nie wzięła udziału w wydarzeniu niezależnie od przyczyn, dla których nie dotarła na konferencję. Uczestnik, który nie wziął udziału w konferencji, otrzyma drukowane materiały konferencyjne oraz prezentacje multimedialne, na których udostępnienie zgodzi się prelegent.

  • Czy mogę zmienić nazwisko uczestnika konferencji?

    Aby zmienić dane uczestnika konferencji, należy wysłać wiadomość mailową pod adres BOK@forum-media.pl. W wiadomości proszę podać dane, jakie mają zostać zmienione, oraz numer klienta lub nazwę podmiotu zgłaszającego.

  • Jak dojechać do miejsca, w którym odbędzie się konferencja?

    Dokładna informacja o tym, jak dojechać na miejsce konferencji, zostanie wysłana dwa tygodnie przed terminem konferencji pod adres e-mail podany w zgłoszeniu.

  • O której godzinie rozpocznie i zakończy się konferencja?

    Konferencja rozpocznie się o godzinie 10.00. Od godziny 9.00 będzie trwała rejestracja uczestników, dlatego prosimy o przybycie między 9.00 a 10.00 i zarejestrowanie się w recepcji. Konferencja planowo zakończy się o godzinie 18.00, jednak informujemy, że wydarzenie może się przedłużyć w szczególności wzmożonej dyskusji uczestników konferencji.

  • Czy otrzymam materiały konferencyjne?

    Każdy uczestnik otrzyma materiały merytoryczne składające się z prezentacji multimedialnych prelegentów. Zapewniamy również długopis i notatnik. Po zakończeniu konferencji każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.

10

Lokalizacja

Konferencja UX w biznesie odbędzie się w czterogwiazdkowym hotelu Novotel Warszawa Airport.

Adres :

Hotel Novotel Warszawa Airport

  • 1 Sierpnia 1
  • 02-134 Warszawa